انجمن صنفی مترجمان استان تهران

فراخوان جذب اسپانسر

اخبار سایت

بدينوسيله به استحضار می‌رساند انجمن صنفي مترجمان شهر تهران، به عنوان اولين نهاد صنفي تحت مجوز وزارت تعاون، كار و رفاه اجتماعي سال ۱۳۹۳ فعاليت خود را به صورت رسمي آغاز كرد. اين انجمن هر ساله همزمان با روز جهاني ترجمه اقدام به برگزاري جشن ملي مترجم مي‌نمايد. در اين جشن كه با حضور مقامات دولتي و فرهنگي كشور برگزار مي‌شود، علاوه بر تجليل از مقام شامخ مترجمان پيشكسوت، از مترجمان برگزيده، كارآفرين برتر، پژوهشگر برتر، ناشر صادراتي برتر و فعالان عرصه ترجمه تقدير به‌عمل خواهد آمد.

امسال نيز اين انجمن در نظر دارد سومين جشن را باشكوه‌تر از سنوات گذشته و به طور مستقل در هفته آخر شهريور ماه برگزار نمايد.

با توجه به گستردگي اين جشن انجمن صنفي مترجمان در نظر دارد از میان شرکت‌ها/ موسسات خوش‌نام، شرکت‌هایی را به‌عنوان اسپانسر اين جشن انتخاب نمايد. با توجه به این‌که شرکت/ موسسه حامی در تمامی موارد تبلیغاتی (پوسترها، خبرهاي مندرج در خبرگزاري‌ها و...) به عنوان حامی برگزاری جشن معرفی خواهد شد مسلماً این مورد می‌تواند بعنوان یک فرصت مغتنم در جشن بسیار تاثیرگذار و دارای اهمیت باشد. لذا تعرفه‌های حمايت مالي جشن ملي مترجمان، به‌حضورتان تقدیم می‌گردد و از آن شركت محترم دعوت بعمل می‌آید تا در صورت صلاحدید با پذیرش نقش اسپانسری جشن برای شرکت خود از مزایای آن برخوردار گردند. گزارش تصويري جشن‌ اول و جشن دوم نيز در قسمت گالري وب‌گاه قابل دسترس است.