انجمن صنفی مترجمان استان تهران

سومين جشن ملی مترجمان به همت انجمن صنفي برگزار می‌شود

اخبار سایت

انجمن صنفي مترجمان شهر تهران به عنوان اولين نهاد صنفي ترجمه تحت مجوز وزارت تعاون، كار و رفاه اجتماعي از اولين سال تأسيس اقدام به برگزاري جشن ملي مترجمان با هدف تجليل از مقام شامخ پيشكسوتان اين عرصه و نيز تثبيت و توسعه‌ي جايگاه ترجمه در فرهنگ اين مرز و بوم كرده و امسال نيز همانند سنوات گذشته اين جشن را پررنگ تر و پربارتر از پيش برگزار نمايد.
جشن ملي مترجمان هرساله مصادف با روز جهانی مترجم و با حضور و استقبال مقامات دولتی، مترجمان و خانواده ایشان و تقدیر از مترجمان پیشکسوت، کار‌آفرین، مدیر و  پژوهشگر برتر ترجمه، و غیره برگزار مي‌گردد.
سومین جشن ملی مترجمان در تاريخ ۲۴ شهريور ماه سال جاري با شکوه بیشتر و با حضور گسترده مترجمان و مسئولان کشور در سالن همايش پژوهشكده فرهنگ، هنر و معماري برگزار مي شود. در اين جشن تجلیل از مترجمان برجسته کشور، فعالان فناوری‌های ترجمه، کارآفرینان ترجمه، پژوهشگران برتر ترجمه و رونمایی از منشور حقوق مترجمان و رونمایی از ۱۰ اثر منتشر شده در قالب طرح حمایتی انجمن در حوزه نشر از برنامه هاي اصلي اين مراسم بزرگداشت خواهد بود.

از كليه فرهيختگان، اساتيد، فعالان و علاقه‌مندان به صنعت ترجمه دعوت مي‌شود در زمان یاد شده در محل برگزاري اين آيين ملي حضور به هم رسانند.

 

مكان برگزاري: تهران، خیابان انقلاب اسلامی، بین خیابان ولیعصر (عج) و خیابان فلسطین، نبش خیابان برادران مظفر جنوبی (صبا)، پژوهشکده فرهنگ، هنر و معماری جهاددانشگاهی، شماره ۱۱۷۶

زمان: ۲۴ شهريور - ساعت ۱۶ الي ۲۰

 

 

شركت در اين جشن ملي براي عموم رايگان و آزاد است

ثبت نام صرفاً براي مديريت هرچه بهتر اين مراسم انجام مي‌گردد

 

لينك ثبت نام در سومين جشن ملي مترجمان

 

سيده هستي حسيني

روابط عمومي انجمن صنفي مترجمان شهر تهران